Cranky stuff (n.n)

assalamualaikum,

YEAY , home sweet home . dah kembali . ngeh3 ,rinduu gilaa nak tules2 kat belog law un aku tao blog aku nie takde ape2 yang menarik sangat an . For me , it does mean something . Tataw laa kauorang , Btw, school memang suck sangat ouhh . Gile penat , kelas,kelas dan kelas . Tapi bile fikir2 balik . Aku suke ade kelas actually laah . Sebab aku malas nak stadi . So bile attend classes tuh ade laa jugak aktiviti satdi aku tu . Kan . Em ,2ary lepas . aku beng gilaa dengan so**** nih . ey ay .memang gila babun laa die nie . Nasib laa aku fight die skit jaa . Buatnye aku melepas baran aku kat situ . Mampus . Lagi un , form three mang kene baik2 sikit an . So saba je laa . 
JUMAAT
ade spot check . Kelas aku takde kot barang rampas . Except lett2 aku dengan adopt aku . Diorang kate lett tu memusykilkan sebab ade tulis , 'i love you, i miss you, i need you'. HAHA . aku tak kisah pun diorang nak rampas . Tapi bile fikir2 balik . Kang ade pulak yang nak tuduh lesboo ke ape . Kan . Overoulls, Aku tak kisah sangat . Biar je lah .3 Sina , berbungkus-bungkus plastik rampasan barang haram( mp3,fon ,vcd ) . Takziah --  Form two . Barang haram banyak . Tapi takde yang dirampas . Tahniah :)

SABTU( today laah ngekk)
out of blue jea aku addicted sangat nak bace novel cintan-cintun nie . Feewit . Bagus3 . Peningkatan positif . Tapi macam biase . Hlovate tetap di hati :D Hlovate memang gempak pun . Tak caye . Korang try aa bace novel2 die . layback jea .Kadang2 aku rase macam aku pulak yang ade kat situ . Itu bagi aku laa . Yang lain aku tak tao .Ha . Hari tu pegi PWTC , just beli comics . HAHA . tapi ade gak aa buku2 exerc. Bagus kan . urm, sambung alik sal so**** . tergamaknye die merampas diari kawan2 aku . Kesian laa . Habis burn secret2 dieorang . ape masalah this so**** sebenarnye ? Ketandusan kasih sayangg ,ey ? Hado .
MAMA ZARRY ,
she's one of the most bombastico warden . HAA ,, lepas nie kene pkay bju yang sampai lutut . even kat dalam hostel . Tudung toilet pun kene labuhh jugak . Tapi aku belum dare laagi laah . Still the ol'hanees . Never gonna change . kecuali bab2 stadi . I'll change for the sake of PMR . Incident last sekali . asmaa''s cam . hilang . Kesian doe . Aku tatao ah sape pulak stalker yang minat sangat nak curik . Tapi , pasal friendship punye , aku try tolong die mane yang patut . Motivate ke ? Jumpe Zegot kaa? HAHA , Good friend indeed .


P/S ; new fanclub has been started .
        bagetbagosfc + Datin WanAbe 
        HEAD : Anis Amira dan Me'e
        Congratz to MAD !