Justin bieber -Baby

HAHA ,meronggeng jea keje .


owla ,
hari ni aku dah tekad aku nak wat hoemy work kt laptop nie . so aku buatlah . Ngee ~
semalam susu calling2 aku , die kat langkawi sekarang nie . so aku layan je laa die . Haha .
Kitorang borak2 biase je ahh . Cerite sal gosip die . Die cakap ngan aku yang die nak beli sumting tok *@^$%^ . aku pun bagi lahh pandangan aku . lame lahh jugak die call . aku nak market si bieber nie doe . Bapak aa semad style die . Gilaa seronok ouhh tengok die ,plus&&plus lepas aku ter usha lagu eenie meenie yang ade sean kings . Lagi laa aku minat die . sebab aku mang addicted kat sean kings . macam pattern2 tu laah . hip hop owt ? Jason derulo ,Iyaz ,Chris Brown,Jay sean . Mang takleh blaa sume uhh . Bantai kulet etam jea sume . Except Justin nie jehh . Hee :)

Try ahh . bess doe .
Balek sekolah nie :

*nak siapkan graph paper geog (kalau rajen)
exerc. uhh jugak .gilee tak siap . buku tah mane
* tampal note2 yang aku wat . HAHA ,cantek bhaai notaa aku .
macam kanak-kanak.
*pastuhh aku nak tambah collection lagu2 uhh :)
HAHA ,

tana tdoe kat kelas awhh .