YUPE , I did it very well .


EXAGGGERATEE .

tu je
word yang aku bolehh pronounce sekarang nie . Baru lepas bace diari barwa kuwby ( http://kubi94.blogspot.com/) kalao tak malu view laaah . same je lahh hidup die dengan aku . just aku lagi irritant jehh . Lieya kate kat aku die nak usha baju same tok kitorang. Lagi . HAHA ,tape i dun't mind ADEK .as long it is not forbidden . Heyy , hari Ahad last wik . Aku teranap kan spec adek dorm aku . Masalahnye .die yang salah sebenarnye . Letak alatan senirik merate . hado . Tpi orang yang bertanggungjawab mcm aku nih. Takde lahh buat no noe jea . Aku ganti balek tahuu . Memang terbang ke langit duit aku bulan nie . So aku nak name kan dis month ;bulan KAYAP. takde berite .HAHA ,and plusplus . adek dom aku , sudah disembur habis-habisan oleh akaq2 f5 . cause of BUSYBODY and SMELLY ,urghh .

-----------------------------------------

Next . Malam Jumaat ,aku + nurul + intan +fienaa , perempuan kann . Ape masalah dieorang . Gosip jehh . atau ayat kasar mengumpat . Prefer gosip okai . Kitorang gosip lahh pasal seorang pompan yang boleh aku panggil GEGEH . Die takde membe . Mmbe die cekgu . Mean kt sini ,orang taknak ber membe kan die sebabb manners die ,gegeh,suke tipu . Wat cer gempak dari mase ke semase . Sape suke bhaii . em . Let her be . Muke santek . Akal fendek . Fendek tu name aku kat owstel . Tapi usually bagetbagosfc jaa yang call aku macam tu (padhal aku rase aku tinggi je )haha , perasan hbis . Wtv.

Last week ,after clz PAI dod( keturunan $od) .Aku starit je jln sebelah die . Wah! memang satu perbuatan gempak lah time tu . Aku ikut jea . boleh pulak along the journey ,aku borak santai dengan die . Padahal aku bukan baik naa ngan die .
HAHA . Kelakar .
Frankly; dod is better than soad.

P/S: I do sleepy .
Messanging ro'o.
esok nak pegy hantar spek buadak tu .
HUH ! LAPA .>>>ae sejuk .

Teringat :- lelaki itu orang gila .
manakala perempuan itu bodoh ,
-rebecca wetz

tah ape ape entah .