tension :(

dari semalam aku rase macam something felik je . Tapi aku tak berani nak cakap bende tu . Aku takut sangat kehilangan nie . Takut gilaa wehh . Tapi aku tak sampai hati nak cakap . Sekarang nie , aku buat bodo je . macam takde bende yang berlaku laa .
Ou , just forget it ,


Since mlm tadi , ade tige boys macam gegeh aa . Tapi dieorang uhh bukan kenal aku pun . so takleh laa nak cakap dorang tu admire aku . Gile laa tuh . Takde keje nak perasan nie . Boy first uhh pulak dah lame laa . Die mintak pic aku aku kasi pic orangg , maybe die ingat aku nie cun sangat gak nye . Second boy uhh pulak ,die kurt aku kat lam bas time pergi terminal . Macam bodo jugak ahh . Tak habes-habes suro aku angkat telefon time die kol . Bukan aku yang kasi numb aku senanye , tapi membe aku . Nak marah pun tak boleh kan . Biar je lahh . Third nie pulak , shell market numb aku , mang aku mara la jugak . Tapi aku silent je laa . Haishh baghan lakk aku . HAHA ,heyy . si Bieber uhh kiut gilakk kan ? dulu aku pandang die sebelah mate je . sekarang aku dah ter minat die pulak ,
since lagu Baby die uhh :)


Hee ,,Hanis Bieber ( macam bodoh je )
P/s : Karangan Pesta Air ! Nanti aku tolong kao BJ ,aw .
Apeng tenks fer da treat !

HAHAH :D