HangOUT == rabO0oo,

assalamualaikum :)
HAPPY HOLIDAY !

hari nie aku hangout lagi dengan membe ,
boring tawu tak dok kat rumaa tuh . saket mate aku tengok scene yang same jea . kan ,
so harini decide nak keluar dengan qeeka . Maklumlah, die kan satu-satunye bestiee akue ,
fer sure okai :) aku rase majoriti f3 tengah buat KGT && folio sej , p smkap tak pat ag ouhh kertas kerje die , so aku duduk je kat rumah buat homework . Homework laaah sangatt . banyak tinggal , p at least untuk menunjukkan kerajinan aku depan parents aku , aku buatlah esei sume tuhh . kalau tak kerane ketokohan aku tue . kentutlah beb aku nak buat . HAHA,yelaa . better daripada kene nagging ngan Puan Maria (my mom) okai ! nak pekak telinge aku dengaaa :p


kat kfc ,wehh .look ,
muke aku bukan yang cunn sangat nie ,
aku yang kelaka sikit arr kat belakang uhh :)



time nie pulak dengan zatie :)
susa doe nak jumpe die .
ade jodoh lak jumpe die time tue .
SERONOK .
(ekot hati aku padam muke aku)
P bak moto hidup aku yang terbaru
--hargai diri anda
ECECEHH :D




hee :) dats all fer today , may god bless me !

HAHA ,
imy af*q <3

by :
cokelatt,)