marahhh nihh ,p

JERKKKKKKKKK !
pompan bodohh . laki un bodo jugakk . due2 bodooh ahh .
( jangan terase okei )
eii bapak mencaket atie akuu wehh , gilaa jelesss laa bhaii . pe ntahh .
dahh . dahh . tukar topik jea laa ye . Nanti menggilaa pulak aku .
towel oreen aku yang semadd gilaa tuhh kene curi ( sebab bersepah) dengan Faizal TAHIR a.k.a warde* aspuri smkap yang ade mentahir uhh . HAHAHA ,sumpah aku jahat . ade lahh baik sebenanye . Last week pulak ,aku punya kawan merangkap musuh aku mintak maaf dengan aku . sebab ade laa kes2 die kann .. die mintak maaf style tacing2 sikit lahh . Aku pun buat muke suci mesra alam kan time tu. gitu-lah , Die kate , die mimpi aku . Fuyoo. Hebadd kan . Bangge gilaa aku tao .
Minggu nie tak balek ruma . sebab ade laa kes2 nye ,tape laa . dok kat sini un bes gakk . blurr sikit aku kann . HAHA , emm .jap agi mybe nak rayau semban owt . jum join .? AHA .
P/s : gilaa sial aku punya b*lak .
(HARAP MAAF)