sukan sekolah vs Karnival PSS SMKAP

assalamualaikum ,
dah lame gila aku tak tinjau belog nie lol . belog pun buruk je kan haha. ( Hanis ! pernah ke belog kao uhh semad ?) pape je laa :)

tengok laah pic aku dengan membe-membe MAD nie . dorang mang taley tahan doe lau snap2 pic nie .korang view laa . tekan pic untuk tumbesaran gamba yupe --

yang nie pix aku ngan dak astagha uhh :)
tengok laah how cute she are laah :p


nie pulak dengan penulis Latip Talib kalau tak silap aku .
Walaupun tak femes ,tapi aku bangge jugak dapat snap pic ngan
Halimaton Jamilah nie . HAHA ,

snap by : so'd


me'e .. aziah
time nie aku kering wehh . takde duet .
HAHA


smat tak ?
yang nie pulak :
ingrediets ;

*selafon tape ( tatao eja )
*liquid
kitorang baek laah jugak . tolong tampalkan lobang kat bilek prep.
jadi cantek macam nie . Terimas MAD !



yang nie dengan me'e ,afte panas terik :)


tu je laa untuk karnival PSS plus sukan . Tapi kalu nak tengok lebih lagi . view fotopages kitorang laah yupe . Takde stori dis dae . Homework pulak tertinggal . Plusplus pemalas :D

HAHA