lalokk ,


hai .ewm,sume sibuk nak blah dari smkap.HAHA .ape nta aku kegilaan sangat nie wea.aku nak pulak teringat dekat budak nih , F1 ouhh,

gilaa sewel budak ni,
ade la tuh dekat musolla (surau semakap). aku tengah burak2 dengan rakan aku :anis . Dengan adiknye sekali. ina lauraa .plus&&plus adiq afiq .lepas tuh kiteorang gelak .tapi tak kuat laa pun .
pastuh sorang adek form one nie (ecece adeklaa kan) die marah . die ckp

"orang cakap kt depan korang memekak kat belakang"
(muke baran je semacam)

aku pun cakap" astagha ,abes daa" pastuh kiteorang gelak laa.

lepas tu die marah aku pulak "astagha2! astaghfirullah lahh .tu pun tatao!"
(panas semacam gilak muke ehh)

lagi laa . aku buat muke tahan kentut je nak tergelak . Lepas tu lagi laa kitorang gelak. HAHA .
memang aku saayang die laa wehh . Since tuh aku pggl budak tue astagha .sengal je kan namenye.
rupe-rupenye aku dpt tawu yang die nie mang banyak gak wat cam uhh kat batch atas . ouhh.

aku masuk gak kawad . p aku fly ikut sukehati nenek moyang aku je . ade tu pulak. time aku dtg kawad kan . ade laa sorang hambe ALLAH nie die ckp laa aku ni selalu tak datang kan kawad.
Lepas tuh aku cakap je kuat2 "habis tu aku nie sape". Ha. bantai malu die time tu. padan muke.minah pot betolla . aku pun buat je la muke ketat sendat-mendat aku sepanjang kawad tuh. Paling yang aku tak suke orang-orang yang perangai nye asek nak marah je . Nasib baik aku nie penyabar sikit. kan kan.

lagi2. em nisa seronok kot sekolah . bagus la tue .HAHA.
dah la .byeBYE:D