Hollaback Boy

by hell or by water ;?
(muka bodoh baru bangun tidur)

Harap maaf . Post nie takde tacing macam semalam tue .
Pagi tadi mak aku kejutkan aku . Lepas tue , die kate .

"bangunlah . Hari ni balik kampung kau kt rembau ",katanya.

one more time babe . .

"bangunlah . Hari ni balik kampung kau kt rembau ,"katanya .

Then aku menggeliat macam orang tak mandi lagi mengggedik
( wa mang tak mandi lagi ,kau mandi ke baru bangun tido,ahha)
f*ck off bangun tidoe .Sakit perut pulak tibe-tibe time tue ,aku terus menjalar
dan berguling-guling dengan blanket kt lantai bilek .(macam filem hindustan)
sakit gilak peyoot ,aduuu . Tapi sekejap je laa. afte that, aku terus amik fone . Tekan-tekan
tak dapat . rupenye bateri kongg . patotlah semalam aku tetidoe meseg dgn hsben . aduaai. HAHA.

P/s ; maaf muke aku takdelaah sehodoh yang kau sangkakan . :)