as gloomy as king cole

hlamak . tajuk tu pun dah bikin panas saja . aku tak tahu la sma ada dah ready ke belum . Mintak2 laa nanti oke je kot . sori jugak kalau ade wat salah kat insan2 tertentu . especially , noori trcyg . aku rindu gila kat ko . sumpa la bebe . Besties dr f1 . doa kau success Pmr . Ko pandai uh . Bole punye . Aku sehad je kat sni . As fit as fiddle . Em , keen tanye aku dekat bilik PPSMI semalam . Dy tanye . SMTS ?
 aku sikit punye lampi aa tym uhh . Tak faham . Aku pk die buat gaming ke kat situ . tu yang aku lampi2 sikit . Sebenarnye die tanye as empty as ? ha . tu lah . Since that , aku pegy tanye kat budak2 lain SMTS? dorang pun lampi jugak . HAHA , tapi aku bukan niat nak copy sape2 . copycat tu tadek dalam istilah hidup aku . Aku just niat nak main2 kan orang je . naughty by nature , mcm yang anis ckp . herm , rasenye tu jela . Tata , Ily guys !

p/s ; copycat tuh indah . tapi dengan cara yang betul laa . not that kinda shit way . okayy . dan si mangsa pencopy patut bangga senanye . sebab hasil karya die ade orang nak wat camtu gak . sgt seronok kalau aku jadik mangse nye tu .

main die kat sini . what goes around comes around . sebab sena er kite snirik un copy dan tahu cara tu dari orang lain jugak kan . understood ? ,

today got pink watch . sangat simple pimple , but I like it anyhow :)))