Babyy :DDDD


hoyyeh ! lame tak update blogg . Sememangnye . aku sanagt tidak menghiraukannya . Ahha , dushh . Act , setelah penat aku menaip tadi . Tibe-tibe . kerja ape entah aku buat . Then, tak memasal bende nie takde . Sebenarnye , aku buat tadi lagi panjang dari nie tau . Tapi . entahlah . dah taknak da tulis panjang-panjang . Jerkk jehh . Haish ,

Selongkar2 file . terbit dari hati nak buat entry yang melambangkan kasih dan sayang aku kepada sahhabat tercinta

asmaa' binti zamri
( she's the most of all )


called her cema' okeyy :) die memang bombastic all the way I've been through with her . Sayangg sangat die sebab die suke hug aku . Ohh , I wish u were to here my silly jokes . Ehemm , sport gal. Suka gila dengan hoki . Terror gilaa main hoki . Cema' aku sayang kaw ketad2 wehh :DD

Norain Khasirah binti Saari
( my grandmother bile I sakit )


dear cassie( uhh , name glamour nihh ) , heheh , suke die . cinte die . nak die selalu . suke layan aku , aku takkan lupe kaww laa yunk :)

engat tao . chipsmore ,hihikk . aku doakan ! Layann .


Hanis Nazura bt Ahmad
( hee , baby kiko )

haha , ape kejadah aku panggil kao macam tuh . manje , yr smile is my desire :))
ahha , miss sangat time form two . Sebab aku suke sangat time tuhh pujipuji kao . Tapi bukan sekarang aa . sebab sekarang aku da matured . So , mulut aku rase macam dah berat je nak puji orang sekarang nie :D ahha . Btw , kadang-kadang kau ni ganas gila lahh , aku suke kawan dengan orang ganas tauu !

Nur Aziah binti Azra'i
( yawn ! go pilahians :D )
baby :) aziah memang baik , cantik pandai . sayang awak lol . ko buat aku rasa semangat gila nak fight rembauans ,jempolians plas ++ others laa . Hee , without you . Tak dapat face sume nihh . swearr yunk :D dan aku ingat moto ko sampai bila-bila laa . " tiada orang yang bodoh dan pandai . cuma yang rajin dan malas ajer ' yupp , got it fellaz :))




noor elia eliza syakila binti abdullah
( what a long-long name )

a long-sightedness gal . dia memang coolio . Sduke care die responsible . dan sewaktu membasuh lepasan kucing di bilik prep . Tanpe getar dan silu . Die buat oke . kaycie lol . Punye pemalas nie . Hado . Wteve , sygg kao eyaa :DD