gantungkeluar




hahah , tataw nak komen ape pic nie .

Sumpaa , aku engat kan bes laa kot . Tapi cm biase-biase je laa , aku tak bape nak enjoy naa . Tak ramai pun . Aku , eira ( sedaree nie ) biha , ain , nina dan tah sape makhluk lagi la . annoyed dohh . Tapi layann je laa , Aku dapat tengok perubahan dorang kankan bile dah teen nie . Ngeh3 ,
sempat gakk sharing2 sal stadi dan pae2 lagi mende alah wth tahh . Haha , aku tak rapat na ngan dorangg nie . Yang close tak datang lol . Bapak kecewe huh =,=' .tape3 , takde rezki laah kotkot ,
Naseb eeraa ade wehh , Lao tak aku jujo busan gilaa tadi . ape2 pun njoy gakk gelakgelak ngan nissa tadi beb , sore ko , bapak kuat dehh .haha !

biha -- tembam doe . chubby lagi,chubby lagi comel :DD
nina --stay cutiee macam dulu jeaa instead of ko maken matang lor,
nissaa -- hoi ! potpet je keje , layan je kao ahh . HAHAHA , gelak lagi .
eera -- saluu nampak ko . bukan membe , darah daging !
ain--tgk ko fer da first time , insaf aku .
Tudung labuh,jubah,handsock,stoking .
(SMKA Perlis(P) berjaya merubah kao ,SMKAP ? HaHa ,)

jap3 ,korangg kate akumaintain er?, tak sena ehh , maintain dalam m0g .
eyya en? BHAHAHA