ellow-mellow

swearr , rinduuu belog .

woke up pagi tadi, tgk semua orang dah takde . Alone gilaa sekarang . Dah tak tahu nak mamam ape . Banta Butterscotch je . Kesian kan . Dah telan ubat . Rase macam best pulak asyik telan-menelan ni . Nasib baik takde rase ape-ape . Plaid je dalam otak nie bangun pagi tadi . Terus on PC, tengok page belog liyana lunia . com yang smart tu . Cun laah belog die . Die ade buat tutorial sikit-sikit . Tapi aku tak berape nak memahaminya . Jadi aku give up dari nak decorate belog ni . Aku rase oke je kot kalau sesebuah belog tu simple je . Walaupun aku rase aku punye semak sikit . Takpe la . Malas nak buat tu buat ni lagi da . Tambah-tambah lagi mate tengah merah nie . Lagi tak hadap . Shhassh .

Then, pasal sekolah . Agak-agak aku dirindui tak heh ?, ecehh . Perasan jaa . Konfem dorm aku senyap gila kan . Ye laa . biasenye aku yang selalu memekak . Panggil Intan semua . Tapi aku dah takde . Yang tinggal kesan kat katil aku yang tak bercadar tu . Dengan hasil-hasil seni petanya . Tak lupa jugak Justin bieber yang melekat dekat dinding tepi locker aku . Hari tu ade orang suruh cabut . Kate malaikat tak masuk . oh . Tapi samapai sekarang aku tak cabut lagi . Balik ni lah kut . Lokasi seterusnya, bieber tu kene jadik alas meja dekat kelas yang ade sign tag 'meja saya cantik dan bersih'. Hahaa. Rinduu dekat classmates aku yang senyap . Yang membosankan . Yang mensebalkan . Yang membengalkan . Aduh . Bukan nak cerita buruk ya . But Frankly, I miss 'em eventhough baru cuti mc masuk hari ketiga ni . Natrah sori, tak dapt ambik side meja kau lagi buat tidur . Hihi ,

Study,study oh belajar LAAH . Aku pun tak ambik pedulik sanagt psl study sekarang nie . Haro tu ade satu mase tu laa , aku rase aku dah dapat sikit perubahan dalam diri ni . Lepas tu , macamm hikayat gebang laah jugak . Aku buat perangai lame balikk . How could this happen to me . Pick up slow doe . Rase macam nak pumping brainwash otak je . Sumpah aku rase aku paling low kat 3g tu . meskipun ade yang lagi low . Tanak aku tetap pk negatif tu jugak mende alah niy . Tsk (T-T) . Tlung laa saya ,
Harap ade orang yang nak tolong aku study lepas nie . Dan sejujurnya, aku takanak failed lagi , taknak D , taknak c . Dan kalau boleh B tu ade 3 je untuk mid-year exam nie . Doakan je laa ao .

, kAZuMi kaZUMi ,