Kajian Geografi Tempatan .

F-R-E-S-H-I-E


duhh , nape laah susah sangat-sangat nak siap kan kerja khusus nie ,bile dah hadap mende alah nie ,lain pulak yang jadi . termasuk laah entry yang ba-fa-bi ni , eish .

tadi sempat chitchat dengan sis sara naqiyah , sis kubb , wan ( adek eyaa ) plus&& sorang budak ancient . goshh ! tak kenal die punn . sumpah , HA-HA. Sis sara cer yang die masok bahas . oke laah , good luck sis saraa . Semoga berjaya menentang smkap key eventhough aku rase konfem2 laa smkap first . Tapi ,mane laah tahu . Nobody knows the future kan . Kubi kate kat Nati uhh form 3 meced2 ,ahh noway . tawu , smkap memang fendeq2 form 3. Kankan . Tapi aku nak tukar lah fakta tuh . comel kot . Dah ! cukup . haha ,

letih doe ary nie . Yela 2 weeeks yang agak barren bagi aku . Berat je rase . !st wik tuhh aku join kawad , so . Ade laah kelas2 yang terpaksekan aku fly , and so on laah . Memang kawad tu hancorr . Tapi menang jugak . Alah , Rembau . Kacang je . HAHA ,bapak poyo je style ckp . An. Then , aq join group choral speaking form 1 . sebab membe2 aku join . Pas ue aku dengan hati yang sporting,join je laa bile diorang ajak . Memang laah . Jujo rase macam bdot je join ngan form 1 , Ei . lagi2 bile nak buat kat majlis anugerah tu kan , Rase macamm nak tampa je muke aku bagi aku percaya yang sume nie bukan mimpi . Yelahh , form 1 tu macam langitt taw takk ngan aku ,sumpa aku rase aku jauh gile ngan batch dorang except ,adek2 dormitiry tersyang aku . yang tu memnag familiar laa ,

Last-last,sebab asek fly kelas . Bayang an , 1st week aku dapat chance blaja hari senin je bhaii , yang len sume tarakk masuk kelas pun . tengok2 next wik tu exam . Aku struggle mcm orang nak gile subjek2 yang aku lampi nie , PAI laah . Hope2 aku ley score je kan . Nie yang score A nie pun aku tak buat , membazir je parent aku beli . Haish , bengal lak ai . tension ouhh . Bpak bz ,

Oke aa . nak off laptop nie . bubbye ,
nitenite .
honeyDEW