Give me 'F' words ,



(dari kiri manje ,kacie,arn_falcon,azie monyong,mek'e,saya dan eyaachong)

Chapter 1
ape laa . sekarang membe dah berpecah dan terbelah-belah . Aku no kumen . macam biase je laah . Cume aku nak ckp wtv measure LOSER dkt sorang mad nie . Malas laa nak mention name kat sini bhaii . Aku tanak jatuh an privasi orang jehh . Bukannye ape ,aku taknak die terase atau sakit hati . Biar aku describe die sejapp lagi ehh .


Chapter 2
her name =just call her 'that girl' owk .
*ignorant die tak bolehh blahh . macam-macam sangat die rase die betul . Aku rase kalau bawak pergi mahkamah pun bolehh menang kes die nie . Ye la , no one can obstrust die atau halang die dari buat ape yang die rase betol . Kadang-kadang it's a worth having guy mcm nie dkt gab korangg . Kadang-kadang sakit jugak . (what goes around comes aroud , eyt?)

*memang hak die pun nak kawan dengan sape2 . Tapi tolong laa . Tak payah nak kerek sangat . Dulu kate macam ni macam tu . Sekarang kau pulak yang buat . Heyy , ape cerite nihh .

* Salah kan bace diari orang o wteve yang dirasakan privasi , tapi kadang2 tu rase nak sgt bace tu . Bile dah bace , gile ba-fa-bi-fi sakit hati . Haish, ko memang bagus sangat2 nak tulis macam tuh . Fine, your priority guls ,


*Lastly wteve yang koe buat aku paham jea , in case kalau koe tak faham kitorang .
Koe memang kawan baik aku . AKu sayang kau . Aku jeles bile ko rapat dengan DIE . Aku tak suke Die rapat dengan kau laah
that gurl . Aku sayang kao wehh . Suwerr . :(


P/s ; KGT .

sebab apa kene mandi kejap lagi ,
-aku busuk
-aku tasuke mandi lambat
-aku lapar bo-doh
-aku nak hilangkan tension
-aku nak refresh otak
-aku nak makan ubat


korang mesti tak faham kan entry aku nie , takpelahh . Asalkan aku faham sendiri . Buat aainaa nabilah plus nana adrian . Korang memnag super fine aku . Aku sayang korang dulu kini dan selamanaya .

(T_T)
-dk cuk :)