i'm a little bit sowrie :)

Sorry Myspace Comments
assalamualaikum . aku rase macam besalah laa kt macek pendek aku . sori ahh akq ; tak bermaksod un . Owg letak pic jae uhh juz saje2 . tade niat un . Dr 1201 , tade owg len un kt aty itw ouhh . Jae emg aa 1207 . Tapi e2 declare mmbe owt?! . Tataw ouh .,tapi bg itw emg cm2 ahh . So I really sowri . Saye sayangg awak dulu kini dan sekarang atau untuk selama - lamanya . I swearr baby :)
AHA .

aku memang baik taw . Haha . em , act, aku bosan deh cuti2 nie . Naseb baek aku 2cen . hilang la boring sikit an . kt situ ade aainaa , aten . N many2 more . kawan2 skula lame aku dulu un ade jugak . Tapi aku tawu , dorang mesti takk ingat aku ,Kan ? KAn? yelah . Kehidupan sekarang lg better dr yang dulu . Aku tak kisah oke . Aku rase majo kt situ aku memang kenal laah . So i've no problem wit dat yaww . :) Efat dengan awek dea tuka nombo . Halamak . sadis lak aih . aku ter mcg dengan awek dye pulak . Penat aku kelentong awek dy and so on . Efat uh . suro aku puji dy depan awek dy lakk . terase macam nak muntah hijau pulak bile aku sent mes uhh kt awek dy . HAHA . sengal ann . Tape2 . aku kene tlung kawan aku . AKU KAN BAIKK ,] Haha .