KAMPUNG



Hai . jumpe lagi . lame aku proses belog nie . HAHA . perkara yang paling
susah aku kat kampung time hari raye hji hari tu , memerah kelapa dengan keringat aku . HA . smart tk pic nie ? diilhamkan dari kepale otak aku . mule2 aku tak tau nak buat mcm mne . Then , nenek aku tnjok bagus . die tlg aku . Malu lk aih time uh . HAHA . aku lg la . buat muke humble jewp . LALA :D. Next , bende teruk yang jd kt aku keypad fon aku tercabut dan mnghasilkn lubang2 yang "indah" . HEH . sape laa punye angkare tu . aku nak pergi tukar petang nie laa . Mintak maaf , cerita tak de motif yea . Lagi satu , untuk pengetahuan umum , sebagai orang tengah antara ben dan nisa , ben die mesej aku . Die tanye nisa nak novel pe . In easy word , novel ape yang nisa nak tapi tk dpt lagi . Coz . Die nak belikan untuk nisa . Sweet kan? HAHA . Bolehh laah . Hari nie new moon laa . Tp tk dpt tgk . alaa . Aku nak tgk dowh . Paper je laa . Aku balik kampung hari tuh , yang paleng membengkak kan hati aku ,
bile adik2 sedare aku : haris - nazrin - eman . die macam PALAT sikit . Ade ke patot die pergi curik fon aku . Just nak main game . Bodo ke ape . Aku rase fon aku tuh tade laa bestt sgt . Baik cilok PSP ke . Kan lagi bermotif . curik mase aku tido pulak tuh . Hlamak . Lagi un , aku nie baek . tu yang tk marah tu .
Marah sikit jea la . HAHA .

Annoucement ;

*Anak2 dare mesti selalu rajen ke dapur . Masak laa .
* adik2 , khususnya adik saudara aku yang paling tersyang ! , kakak harap kau orang berubah . Dan tk gile gadget :) okei .
*Tekan keypad fon elok2 . Jgan ganaz-ganaz . oke . oke .